MENU

ZAHRAJTE SI S LEGENDÁRNÍ KAPELOU QUEEN

ZAHRAJTE SI S LEGENDÁRNÍ KAPELOU QUEEN

Fanoušci skupiny Queen a vyznavači počítačových her si mohou dopřát nevšední zážitek prostřednictvím hry Queen: Rock Tour na svých mobilních telefonech. Dostávají tak možnost zažít nejúžasnější momenty a objevit nejrůznější detaily, které hře poskytly oficiální archivy kapely i hudební odborníci. Hráči ve hře vyrazí spolu s celou kapelou na pódium, kde s nimi vystoupí a nechají promluvit svůj hudební talent. Zahrají si legendární kytarové riffy, srdcervoucí sóla a zazpívají si s Queen.

 

Queen: Rock Tour umožňuje naplno se ponořit do světa legendární kapely. Ve hře uživatelé postupují dál a získávají body během toho, co hrají 20 nejpopulárnějších hitů včetně Bohemian Rhapsody, We Will Rock You, Radio Ga Ga, I Want to Break Free a We Are The Champions. Svá vlastní vystoupení si hráči stylizují pomocí více než 40 ikonických outfitů členů Queen a odemykají tak zábavné maličkosti, fakta a exkluzivní obrázky z oficiálních Queen archivů.

 

 

Vydání hry Queen: Rock Tour přichází s významným mezníkem, jelikož uplynulo přesně 50 let od přijetí Johna Deacona do kapely a tím začíná éra Queen v jejich klasické sestavě. Kapela chtěla toto padesáté výročí oslavit se svými fanoušky masivním evropským turné po stadionech a arénách. To se ale vlivem pandemických okolností přesouvá na rok 2022.

Queen dodnes patří k nejpopulárnějším kapelám na světě. Přesahují několik generací fanoušků, což je pozice, kterou ještě více povzbuzuje fenomenální celosvětový úspěch jejich oscarového biografického filmu Bohemian Rhapsody, který vypráví neuvěřitelný příběh kariéry kapely. Film se rychle stal nejvýdělečnějším hudebním životopisem v historii. Jeho název byl inspirován ikonickým singlem z roku 1975 „Bohemian Rhapsody, ” který se stal světově nejprodávanější písní 20. století a zároveň první písní z doby před osmdesátými léty minulého století, která dosáhla více než 1 miliardy zhlédnutí videa. 

 

 

Queen: Rock Tour vzniklo ve spolupráci Universal Music Group, Hollywood Records a lídra pro herní zážitky Gameloft for brands. Cedric Ratajczak, kreativní ředitel v Gameloft for brands řekl: „Naší ambicí bylo posouvat hranice hudby a hraní zábavným a obohacujícím zážitkem, který by dostal hráče v botách Queen do klíčových bodů jejich kariéry a umožnil jim vystupovat v živé hudbě Queen v reálném čase. Tvůrčí výzvou byla modernizace tradičního žánru rytmických her s inovativními a mobilními funkcemi dohromady s jedinečným vizuálním stylem, který nabízí nadčasový vzhled kapely, oslovující novou generaci hráčů. Obrovskou pozornost jsme věnovali detailům Queen historie, autenticitě a umění, abychom složili vhodnou poctu jedné z nejvýznamnějších kapel rockové historie a zaměřili se na stanovení nových standardů pro to, jak by se dnes mohly hudební hry zaměřené na kapely odehrávat v mobilu.“