Aktivní odpočinek po Česku: startuje podzimní část globální kampaně
.webp?ts=)
Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism spustila podzimní část globální kampaně Unexpected Wellbeing, která poběží do konce října. Navazuje na jarní vlnu a ukazuje Česko jako ideální destinaci pro aktivní dovolenou i odpočinek. Hlavní důraz je kladen na pěší turistiku, cyklistiku, horské traily, golf i lázeňství. Podzimní vlna zdůrazňuje krásu české přírody, snadnou dostupnost a možnost propojit sportovní aktivity s gastronomií i wellness během jediného dne.
Projekt je rozdělený do dvou částí – jarní a podzimní – a zaměřuje se na deset klíčových trhů, mezi něž patří Německo, Polsko, Slovensko, Spojené království, Francie, Španělsko, Nizozemsko, Itálie, Rakousko a Dánsko. Jarní vlna proběhla v květnu a červnu a oslovila desítky milionů lidí prostřednictvím sociálních sítí, bannerů a videospotů.
Regionální vizuály a online cílení
Podzimní část staví na sedmi videospotech a čtrnácti verzích vizuálů, které reprezentují jednotlivé kraje. Díky nim se ukazuje, jak rozmanité možnosti nabízí Česko – od horských túr přes výlety na kole až po večerní relax v lázních. Kampaň běží především na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube, doplňuje ji bannerová reklama a tematické stránky na VisitCzechia.com. Na Slovensku je k vidění i na portálu Kudyznudy.cz.
Moderní trendy cestování
CzechTourism kampaní reaguje na rostoucí zájem o aktivní odpočinek, který spojuje pohyb s relaxací. Ukazuje, že Česko je bezpečné, přátelské a dostupné, a zároveň dokáže oslovit široké spektrum cestovatelů – od sportovních nadšenců až po rodiny s dětmi.